zondag 20 november 2011

Cozumel

Na wat vertraagde vluchten landde ik afgelopen vrijdagavond in Cancun. Wonder boven wonder was alle bagage aanwezig dus snel naar het hotel voor een goede nacht slapen. Ik had voor de handigheid maar een hotel in de buurt van het vliegveld geregeld zodat ik van daaruit de volgende ochtend mijn reis kon vervolgen.

De volgende ochtend uitgeslapen want dat had ik blijkbaar nodig, daarna ontbijten en richting het vliegveld voor een shuttle bus richting de ferry in Playa del Carmen. Daar de ferry richting Cozumel genomen en na een reisje van een kleine 3 uur aangekomen op het eiland waar het voor mij allemaal moet gebeuren. Raar om te bedenken dat je uren achtereen hebt getraind om rondjes te zwemmen, fietsen en lopen op een eiland ver van Nederland.

Na het inchecken in het Flamingo hotel even gefietst zoals op de planning stond. Het waait hier hard momenteel, zelfs zo hard dat ik niet vrolijk werd van mijn tellertje maar wellicht zwakt het af en anders heeft iedereen er last van zondag 27 november. Ook regent het hier veel maar dat lijkt me stiekem wel mooi tijdens de wedstrijddag.

Ik ben van plan wat vaker te posten om jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen op het eiland. Verder doe ik weinig, beetje slapen, trainen weer slapen, eten en heel veel drinken. Ik heb er zin in en begin hier en daar al wat atleten tegen te komen. Grappig ook hoe de lokale bevolking je hier ontvangt. Ik ben een held net als alle andere deelnemers, support genoeg dus zondag!

Geen opmerkingen: