maandag 26 september 2011

Singelloop 2011

Het is even stil geweest, dus tijd voor een update. Het ging na mijn laatste echte wedstrijd eigenlijk heel goed. Veel en vooral lang trainen en werken aan de basis dat is wat ik deed. Toen werd ik wat ziekjes en besloot ik rustig aan te doen, even een paar dagen niks en bijkomen van een opkomende griep.

Toen kwam Spijkenisse, een beetje hoofdpijn en een neus vol met snot, niks ernstigs dacht ik nog... Na de wedstrijd waarin ik alleen goed zwom kwam ik thuis en voelde ik me beroerder dan na de marathon van Rotterdam. Een nacht spoken en weer twee dagen totale rust waren wederom mijn deel. Sinds die tijd kreeg gaat het weer goed en voel ik mezelf weer sterker worden.

Ik stop weer uren in de sport en doe met plezier wat Gonny op mijn schema zet. Ik kijk uit naar Mexico en tel de dagen. Gisteren stond de Singelloop op het programma, 10 kilometer rennen in Utrecht. Ik stond net achter de Kenianen en na een uitgestelde start (ik was het niet) mochten we weg. Ik had geen illusies na mijn griepje en verkoudheid. Lekker lopen en zien waar het schip zou stranden. Dat strandde aanvankelijk bijna op kilometer 5 en 6 daar had ik het slecht, wilde stoppen en voelde me allerminst prettig. Dat was puur mentaal, fysiek had ik nergens last van. Ik heb mezelf daarom maar gruwelijk op mijn donder gegeven en ben maar weer gaan lopen zoals ik dat kon. Ik finishte in 37:33, netjes voor nu en zeker ook gezien de omstandigheden, het was warm. Maar goed daar had iedereen last van en in Mexico zal dat ook wel het geval zijn.

We gaan dus de komende tijd weer vrolijk door met trainen en aftellen. Ik houdt jullie op de hoogte!

Ciao!

Geen opmerkingen: