maandag 15 augustus 2011

Ronde van Deil

Afgelopen donderdag stond de ronde van Deil op het programma. Na de triathlon van Deil de zaterdag ervoor geen gas terug genomen in training en die middag zelfs nog 2 uur aardig doorgetrapt op de fiets. Voelde me wel fit om lekker te lopen en aangezien het deelnemersveld niet super sterk was leek het me verstandig meteen snel te starten.

Door de drukte van de 5 en 10 kilometer duurde het even voor we een groepje kregen van 3 atleten. De mannen waarmee ik liep waren echte hardlopers en dus was het voor mij zaak erbij te blijven. Na ronde 4 werd er een beslissende versnelling ingezet waarna ik moest lossen. Ik probeerde het gat zo klein mogelijk te houden maar het ging te hard. De laatste ronde brak ik echt. Ik probeerde geconcentreerd te blijven lopen en werd uiteindelijk 3e achter 2 pure lopers. Ik was tevreden met mijn eindtijd van 56 minuten en 36 seconden.







Uitslagen
1. Rik Wolswinkel
2. Arjan Kaarshoek
3. Henry Piek

Geen opmerkingen: