zaterdag 3 november 2012

Update Medisch Bulletin

Het is inmiddels weer enkele weken geleden dat ik voor het laatst berichtte over de problemen met mijn ogen. Momenteel heb ik speciale lenzen die mijn ogen terug corrigeren naar respectievelijk 90% zicht op rechts en 95% op links. Dit betekend dat ik dus weer normaal functioneren kan en ook weer mag autorijden.

Hoe ik het ga oplossen met triathlon is nog een raadsel, zonder lenzen ben ik niet blind maar het inschatten van bochten etc. gaat toch anders als de bocht er ineens eerder blijkt te zijn. Met zwemmen zal het dus zonder correctie moeten maar gelukkig moet ik toch altijd volgen. Voor het fietsen en lopen zou een sportbril met speciale glazen een oplossing kunnen zijn.

Ondertussen gaan we vrolijk verder met de training voor 2013.

Daarin is het voornaamste doel een goede en evenwichtige race in Lake Placid. De rest van de seizoensplanning zal de komende weken op mijn blog geplaatst worden.


Geen opmerkingen: