donderdag 4 augustus 2011

Het tweede deel van seizoen 2011

Na de wedstrijd in Rhode Island heb ik een week vakantie gevierd in New York. Daarna begon het echte leven, 40 uur in de week werken en daarnaast trainen. Ondertussen is mijn planning voor het tweede deel van 2011 definitief geworden en weet ik zelfs al ongeveer wat ik in 2012 wil gaan doen.

Aankomende zaterdag staat eerst nog de regionale wedstrijd Deil op het programma. Ik heb me als doel gesteld om een zo perfect mogelijke race te draaien. Geen excuses achteraf, gewoon er uit halen wat er in zit. De afgelopen trainingen geven me vertrouwen dat het met de vorm weer goed aan het komen is.

Na Deil doe ik nog mee aan de volgende wedstrijden:
- Ronde van Deil 15Km
- Kwart Triathlon Binnenmaas
- Tilburg Ten Miles 16,1Km
- Kwart Triathlon Spijkenisse
- Singelloop Utrecht 10Km
-  Amsterdam Halve Marathon 21Km

Het uiteindelijke doel is IRONMAN COZUMEL in november, een hele triathlon. (3,8km zwemmen, 180km fietsen en ruim 42km hardlopen)

Volgend jaar zal ik starten in de Ironman van Zwitserland, daar heb ik me reeds voor ingeschreven de verdere planning volgt als deze bekend is.

Met sportieve groeten,

Henry Piek

Geen opmerkingen: